Maak het verschil met onze klantenservice medewerkers
Een goede klantenservice is tegenwoordig de norm. Door de toenemende digitalisering en automatisering is persoonlijk klantcontact voor eenvoudige processen steeds minder nodig. Klantcontactmedewerkers worden juist daar ingezet waar machines het af laten weten: zij helpen klanten met complexere vragen, of stellen gerust en geven vertrouwen als zaken mis gaan. De menselijke factor maakt in deze situaties het verschil.
De kracht achter onze KCC-medewerkers
Bij de selectie van onze KCC-medewerkers kijken we zorgvuldig naar het type organisatie en wat voor soort medewerkers er nodig zijn. Daarnaast weten we precies welke vaardigheden er nodig zijn om een uitstekende klantenbeleving te realiseren. Bij het begeleiden en selecteren van kandidaten kijken we zowel naar de gevraagde ervaring als hun persoonlijkheid. Bij kandidaten die meer willen en laten zien dat zij dit kunnen, investeren we in opleidingen en ontwikkeling via ons MyPath programma. Ook bieden we coaching, opleidingen en assessments aan om te zorgen dat onze klantenservicemedewerkers zich ontwikkelen en de juiste vaardigheden behouden. Op deze manier waarborgen we de talenten van onze KCC-medewerkers en weten we wie op welke plek het beste tot zijn of haar recht komt. Dit zorgt voor duurzame matches met onze opdrachtgevers.